السبت، ١٧ نوفمبر ٢٠٠٧

مين انتي


مين انتي؟

وليه جيتي تصحيني

وليه كتبتي في جبيني

اعيش تاني مع الاحلام

ما أنا مرتاح

بلم جراح

سابتهالي عيون قبلك

مانيش عارف

لا انا رافضك

ولا قابلك

تاني؟

بعد ما خلصت من المي

ويا حبر الحب خلاص

خلصت من قلمي

كنت زمان

ب أعلي حيطان من المي

واديني

بهد حيطان اليأس عشان ابني

حيطان عمري

بمستقبل يكون خالي

وانا صابر علي حالي

ليه النهاردة جيالي

وفعنيكي شئ مكتوب

ونظرة تنحينيلها قلوب

لكن قلبي

اهو مرتاح جوة احضاني

ماهوش عايز يدوق الحزن من تاني

مع احلام

مع اوهام

في قلب الحب من تاني

مش قادر ارفض النظرة

ولا قادر

اشوف كاس الغرام مليان

ولا اشربشي

ولا قادر

اكون طول السنين عطشان

ولا اندمشي

ياما شربت من كاسك ياحب زمان

اول طعمك يا غرام بيكون

هوا وحنان

واخرك يا غرام مجنون

دموع احزان

يارب

مانيش عارف

انا خايف

صعب الكلام

نار السكات

عنيكي ليه تخيرني

بين الحيا

وبين الممات

مين انتي

هناك ٥ تعليقات:

MAKSOFA يقول...

أنا مكسوفه ههههههههههههههههههه

MAKSOFA يقول...

ليه طلب بسيط بلاش تكتب بحبها بحروف أنجليزي اكتبها بالعربي ياشاعر

بحبها يقول...

يا ستي والله انتي تأمري

MAKSOFA يقول...

علي فكره السطر الأخير في البوست بتاعي حطيته لما قريت التعليق بتاعك علشان انت لفت انتباهي لنقطه مهمه ممكن تخلي الناس تفهم انها خواطر كمان انا موش حابه اعلق علي التعليقات عايزة بس الناس تشاركني في ازاي نخرج الصديق من ازمته وهو رافض تماما ان نقترب منه

عمر أفندى و أبووه يقول...


انا و انتى القدر جمعنا على غير ميعاد فى المكان ده و باللون الاحمر اللى بيعبر عن مكنون حبى و هكذا من الكلام اللى
بيثبتوا بيه البنات...

خلينا مع الصور اللى كشفته و و هو لا يعلم ان هناك كاميرا تراقبه و تراقب تصرفاته

تابع

قصة حب

عمر افندى على موقعه


www.omarafandy.com