الأحد، ٣٠ ديسمبر ٢٠٠٧

الفرح بكرة2

يالله نسمي بسم الله الرحمن الرحيم ونكمل ما بدأناه في البوست قبل السابق واللي بيحمل نفس العنوان* وفي البوست اللي احنا فيه ده مش هنتكلم كتير لان الحكاية خلاص قولناها والان مع هذه الأغنية*
قولتيله بحبك ولا

قالك هو بحبك

وسكنتي قلبه ولا

هو اللي ساكن قلبك

*******************

سكن قلبك مكاني

خلاكي تحبي تاني

ونسيتي معاه زماني

وضاع قلبي اللي حبك

قولتيله بحبك ولا قالك هو بحبك



قالك انك حياته

وانك شمس النهار

وانك قمر الليالي

وانك جنة ونار

*******************

خلاكي تحسي بيه

وبعمرك تشتريه

وقلبي اللي احتلتيه

ازاي راح ينسي حبك

قولتيله بحبك ولا قالك هو بحبك

هناك ١٨ تعليقًا:

سهر الليالى يقول...

بصراحه كويس انها مشفتش الكلام دة
لانى لو مكانها كان الكلام هيوجعنى اوى

عزائى ليك ولقلبك بس كل شىء نصيب وربنا يخلفك خيرا منها إن شاء الله

تحياتى وجميل ما كتبت

بحبها يقول...

سهر الليالي


شكرا علي مرورك الجميل وانا الأن بفضل الله متزوج من زوجة صالحة ولكن القلب له ذكرياته التي لا تنسي وانا سعيد ان الكلمات عجبتك واتمني دوام التواصل

dr.Roufy يقول...

كلماتك صادقة وتخترق الاحساس فعلا
وتساؤلك يحمل ألما كبيرا..في طواياه
تحياتي

بحبها يقول...

dr.roufy


نورت مدونتي المتواضعة وانا سعيد جدا ان الكلمات عجبتك وما يخرج من القلب يصل للقلب

MKSARAT - SAYED SAAD يقول...

فاكر لما قلتلي في تعليقك الكلام دة
-----
علي فكرة موضوع ان انت مستني باقي البوست خلاني اخاف احسن ظنك مايطلعش في محله والاغنية ماتعجبكش
-----
ساعتها انا ابتسمت عارف لية علشان
كنت عارف ان بعد الموقف اللي انت حكيته اكيد هيكون اللي جاي كلام طالع عن احساس بصراحة الاحساس اللي ورى الكلمات بتاعتك مؤثر قوي
ربنا يفقك
تحياتي
صاحب المكسرات

بحبها يقول...

صاحب المكسرات

والله وحشتني بجد وكنت مستني تعليقك ده علي احر من الجمر والحمد لله ان الاغنية عجبتك ويارب اكون عند حسن ظنك دايما

الجنوبى يقول...

جامد يامعلم انا بحب الناس اللى بينفضوا للالام على فكرة انا اول مرة ادخل البلوج وعلى فكرة بلوج دمه خفيف تحياتى وياريت تشرفنى

بحبها يقول...

انسان بلا عنوان

احنا اكيد محتاجين اننا نرمي الالام والهموم ورا ضهرنا عشان نعرف نعيش ونورت مدونتي المتواضعة

MKSARAT - SAYED SAAD يقول...

صديقي الجميل
طالما تكتب عن احساسك عن شعورك عن شئ ما بصدق فهذا يكفي لأنى انظر لما ورائهم من مشاعر
عزيزي انت دائما عند حسن ظنى اتمنى لك الخير والتقدم
تحياتي ومودتى

بحبها يقول...

صاحب المكسرات

تعليقاتك دائما تدفعني للامام

Rain man يقول...

بصراحة فى الاول حسيت انها ما تفرقش
لكن بعد ما كملت الاغنية حسيت انها تفرق
و اوى كمان

تحياتى

بحبها يقول...

rain man

والله نورتني واتمني دوام التواصل

MAKSOFA يقول...

معلش بقي هي الدنيا كده نعمل ايه بس
====================
أشكرك علي مشاركتي همومي
والله أنا كنت خايفه تكتب لي
طظفيكي
طظ فيكي
بس
ربنا ستر

بحبها يقول...

انتي ماتتخيليش انا سعيد اد ايه دلوقتي لدرجة اني نطيت من علي الكرسي اول ما لاقيت اسمك حتي قبل ما اقرا التعليق.الف حمد لله علي سلامتك

كلبوزة لكن سمباتيك يقول...

و انت طيب

بحبها يقول...

طيب

nonna يقول...

حلوة اوى على فكرة وعايزة اقولك انك دمك خفيف اوى
ربنا يسعدك

بحبها يقول...

nonna

الف الف الف الف شكر علي المرور الجميل وانا عازم نفسي علي المدونة الخاصة بكم ممكن